Świadczymy usługi wsparcia informatycznego i opieki IT, czyli tzw. Helpdesk. Stała opieka informatyczna dostarczana przez zewnętrzną firmę jest najlepszym i najtańszym sposobem na zapewnienie ciągłości działania systemu informatycznego, serwerów oraz stacji roboczych używanych w małych, średnich firmach oraz placówkach edukacyjnych.
Szczególnie mniejszym firmom i placówkom edukacyjnym nie opłaca się zatrudniać lokalnego informatyka do obsługi bieżących potrzeb informatycznych pracowników. Często też poziom wiedzy i doświadczenia lokalnych informatyków wykracza poza potrzeby informatyczne jednostki.
Idealnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest skorzystanie z usług wsparcia informatycznego zewnętrznej firmy IT, której wyspecjalizowani i doświadczeni administratorzy, rozwiązuj na co dzień mnóstwo typowych i nietypowych problemów związanych ze stacjami roboczymi, drukarkami czy innym sprzętem biurowym. Takie rozwiązanie dostarcza odpowiedni poziom wsparcia IT i redukuje jednocześnie koszty z nim związane.
Firma informatyczna Logiton oferuje opiekę IT dedykowanego informatyka i szybką reakcję na zgłoszenia. Sieci, które obsługujemy konfigurujemy do pełnej współpracy zdalnej. Jesteśmy w stanie połączyć się z komputerem użytkownika z dowolnego miejsca na świecie, przy wykorzystaniu bezpiecznych, bezpośrednich i szyfrowanych mechanizmów połączeń VPN. Reakcja zdalna na zgłoszoną potrzebę pomocy informatycznej jest niezwłoczna.
Niektóre problemy, jak awarie sprzętowe muszą zostać rozwiązane lokalnie, pojawiamy się wtedy na miejscu i pomagamy. Jesteśmy uprzejmi i kontaktowi, staramy się pomóc w każdej sytuacji.
Mamy doświadczenie również w obsłudze Helpdesk dużych środowisk informatycznych sięgających 200-300 stacji roboczych oraz wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze placówek edukacyjnych. Znamy dobrze potrzeby i problemy z jakimi spotykają się pracownicy takich jednostek oraz firm z różnych branż
Świadczymy również kompleksowe usługi informatyczne, w tym pełna obsługa informatyczna, administracja serwerami, zapewnienie bezpieczeństwa IT oraz projektowanie, czy rekonfiguracja sieci informatycznych.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nie każdy pracownik musi „znać się” na komputerach, jest to dla nich jedynie narzędzie pracy. Rozumiemy to i bierzemy pod uwagę w rozmowie i pomocy zdalnej świadczonej pracownikowi. Mówimy „po polsku” i wykazujemy się cierpliwością i rzetelnością przekazywanych informacji, czy instrukcji postępowania.
Skomplikowane zagadnienia rozwiązujemy łącząc się i przejmując kontrolę nad komputerem użytkownika zdalnie. Jesteśmy dostępni 24h.