Firma Logiton od 4 lat świadczy usługi informatyczne ściśle ukierunkowane na warszawskie szkoły i przedszkola. Dogłębnie poznaliśmy i dostosowaliśmy się do specyfiki ich działalności, dlatego nasze usługi zaspokajają niemal idealnie potrzeby tych Instytucji.
W 2013 roku objęliśmy opieką informatyczną naszą pierwszą szkołę, to jest Szkołę Podstawową Nr. 314 im. Przyjaciół Ziemi. Rok później zostaliśmy poleceni dyrektorowi Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr. 154 im. P. E. Strzeleckiego. W 2016 naszymi usługami zainteresowała się kolejna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr. 112 im. M. Kownackiej. Natomiast w 2017 zostaliśmy poleceni do uruchomienia sieci informatycznej nowo powstałej Szkoły Podstawowej Nr. 355 przy ul. Ceramicznej. Wszystkie z wyżej wymienionych szkół współpracują z nami po dziś dzień. Jesteśmy pewni swojej skuteczności to też zachęcamy do kontaktu z wymienionymi szkołami i bezpośredniego potwierdzenia naszych kompetencji.
Do chwili obecnej działaliśmy na zasadzie polecenia. Przejmowaliśmy obsługę nad siecią komputerową i urządzeniami szkoły po firmach zewnętrznych, czy też lokalnych informatykach. Stan zabezpieczeń i samej konfiguracji urządzeń podczas przejmowania pozostawiał przeważnie wiele do życzenia. Zdaliśmy sobie sprawę z niezrozumienia przez większość firm potrzeb instytucji edukacyjnych i z konieczności istnienia firmy ściśle wyspecjalizowanej w obsłudze tych instytucji. W konsekwencji doprowadziło do powstania firmy Logiton.
Świadczymy kompleksowe usługi zarządzania siecią komputerową, od tzw. helpdesk, czyli indywidualnej pomocy pracownikom administracji i nauczycielom, poprzez obsługę serwerów, komputerów, tablic multimedialnych, projektorów, drukarek, punktów dostępu sieci bezprzewodowej, konfiguracji monitoringu, po pozostałe urządzenia i infrastrukturę sieciową szkoły. Zakres usług jest elastyczny i możliwy do poszerzenia o właściwie wszystkie używane w szkołach urządzenia.
Dbamy o to, aby sieć i poszczególne urządzenia funkcjonowały i reagujemy na ewentualne awarie. Wykrywamy zagrożenia w sieci i zabezpieczamy dane osobowe. Instalujemy, konfigurujemy i szkolimy z obsługi oprogramowania. Znamy dobrze: SIO, Sekretariat, Librus, Podpisy elektroniczne, ePUAP, Plan Lekcji, Zastępstwa, systemy poczty elektronicznej, multibooki, opiekun ucznia, oprogramowanie antywirusowe i inne. Staramy się pomagać w każdej sytuacji.
Od konkurencji odróżnia nas to, że nie ustalamy stawki godzinowej, czy limitów godzin. Po omówieniu zakresu, czyli właściwie rodzaju i ilości urządzeń ustalamy rozsądną, stałą, ryczałtową stawkę miesięczną za nasze usługi. Dzięki temu macie Państwo pewność, że dobrze konfigurujemy urządzenia nie wywołując sztucznych awarii celem przyjęcia zgłoszenia serwisowego, a przez to godzin pracy administratora. To w naszym interesie leży zmniejszenie ilości i jak najszybsze rozwiązywanie awarii. Słowem im mniej awarii tym bardziej nasza praca się nam opłaca. Płacą Państwo za fachową obsługę i wiedzę, a nie przesiedziane przed komputerem godziny.
Jesteśmy bardzo elastyczni. Przydzielamy do obsługi szkoły indywidualnego administratora/ów. Stosujemy również bezpieczne i szyfrowane zarządzanie zdalne, dzięki czemu na awarie lub zgłoszoną przez użytkownika potrzebę pomocy reagujemy niezwłocznie. Oczywiście w razie potrzeby pojawiamy się na miejscu.
Świadczymy indywidualne wsparcie pracownikom szkoły, pomoc i konfigurację pakietu programów wykorzystywanych w placówkach oświatowych:
Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia informatycznego. Konfigurujemy, obsługujemy, szkolimy i pomagamy w użytkowaniu sprzętu biurowego i urządzeń edukacyjnych. Szybko reagujemy na awarie i gwarantujemy miłą i przyjemną obsługę: